aalleexxaannddrraa

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Mitt första inlägg

Av alexandra berggren - 25 juni 2012 17:11

Hejsan

nu sitter jag hos en kompis och kollar på när hon spela amnesia LÄSKIGT

Vi tyyp skriker varje gång det kommer en vakt

Jag funderar på att rensa min data totalt och sen ladda ner det också

Fast jag kommer nog dö av skräck varje gång  jag spelar det...

men ni kanske vill veta lite om mig..

jag har brunt över hår och rosa under hår fast det rosa är urblekt och jätte ful så jag måste snart färga om det...

Min naturliga hårfärg är blond

jag har bruna ögon

är ungefär 145 cm lång

Efter sommarn börjar jag i 7:an :))

då får vi massa nya klass kompisar från andra skolora:)

jag har 2 syskon 2 katter och en huns fast snart ingen hund alls :(

Sen ska jag försöka tjata till mig en kanin :)

mina favorit artister / band är One direction, justin bieber, MattyB, nicki minaj :P

sen är det nog inte så mkt mer om mig...

såhär ser jag ut



så nu vet ni lite om mig :D

nu ska jag kolla lite på facebook och sånt :)

men ni får ha det så bra sålänge   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra berggren - 26 juni 2012 22:04

Hej jag kunde skriva på min blogg mer idag :) För mamma tog med sig internet modemet Då blev jag jätte glad :D Vi sitter och kollar på gamla klipp från bigbrother När min morbror va med  :) Och för er som  är nyfikna nu så är det vobban s...

Av alexandra berggren - 26 juni 2012 08:42

Hejsan Idag vid 1 tiden ska jag och mamma åka till varberg och träffs mormor Och så ska vi sova hos henne.. är det fint väder där ska vi nog gå och bada Och kolla lite på stan Det kommer nog bli awesome Sen på onsdag så ska vi till ulla...

Av alexandra berggren - 25 juni 2012 21:30

Hejsan Nu sitter jag hemma hos mamma och driker kaffe och gosar med mig katt Jag tror jah har vrldens jobbigaste katt... När jag försöker skriva såå ska han va och gå på mitt tangentbord och sitta framför skärmen så jag inte ser vad jag skriv...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards