aalleexxaannddrraa

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Sitter hemma hos mamma

Av alexandra berggren - 25 juni 2012 21:30

Hejsan

Nu sitter jag hemma hos mamma och driker kaffe och gosar med mig katt

Jag tror jah har vrldens jobbigaste katt...

När jag försöker skriva såå ska han va och gå på mitt tangentbord

och sitta framför skärmen så jag inte ser vad jag skriver..

innan idag laddade jag ner amnesia så jag satt och spelade det hemma hos pappa

och nu nr jag är hos mamma så skulle jag ladda ner det här men sjävklart så går det inte..

blir så trött på det -.-t

men ska försöka mer sen

men ni får ha det så bra pöss <3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra berggren - 26 juni 2012 22:04

Hej jag kunde skriva på min blogg mer idag :) För mamma tog med sig internet modemet Då blev jag jätte glad :D Vi sitter och kollar på gamla klipp från bigbrother När min morbror va med  :) Och för er som  är nyfikna nu så är det vobban s...

Av alexandra berggren - 26 juni 2012 08:42

Hejsan Idag vid 1 tiden ska jag och mamma åka till varberg och träffs mormor Och så ska vi sova hos henne.. är det fint väder där ska vi nog gå och bada Och kolla lite på stan Det kommer nog bli awesome Sen på onsdag så ska vi till ulla...

Av alexandra berggren - 25 juni 2012 17:11

Hejsan nu sitter jag hos en kompis och kollar på när hon spela amnesia LÄSKIGT Vi tyyp skriker varje gång det kommer en vakt Jag funderar på att rensa min data totalt och sen ladda ner det också Fast jag kommer nog dö av skräck varje gång  ja...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards