aalleexxaannddrraa

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av alexandra berggren - 25 juni 2012 21:30

Hejsan

Nu sitter jag hemma hos mamma och driker kaffe och gosar med mig katt

Jag tror jah har vrldens jobbigaste katt...

När jag försöker skriva såå ska han va och gå på mitt tangentbord

och sitta framför skärmen så jag inte ser vad jag skriver..

innan idag laddade jag ner amnesia så jag satt och spelade det hemma hos pappa

och nu nr jag är hos mamma så skulle jag ladda ner det här men sjävklart så går det inte..

blir så trött på det -.-t

men ska försöka mer sen

men ni får ha det så bra pöss <3





Av alexandra berggren - 25 juni 2012 17:11

Hejsan

nu sitter jag hos en kompis och kollar på när hon spela amnesia LÄSKIGT

Vi tyyp skriker varje gång det kommer en vakt

Jag funderar på att rensa min data totalt och sen ladda ner det också

Fast jag kommer nog dö av skräck varje gång  jag spelar det...

men ni kanske vill veta lite om mig..

jag har brunt över hår och rosa under hår fast det rosa är urblekt och jätte ful så jag måste snart färga om det...

Min naturliga hårfärg är blond

jag har bruna ögon

är ungefär 145 cm lång

Efter sommarn börjar jag i 7:an :))

då får vi massa nya klass kompisar från andra skolora:)

jag har 2 syskon 2 katter och en huns fast snart ingen hund alls :(

Sen ska jag försöka tjata till mig en kanin :)

mina favorit artister / band är One direction, justin bieber, MattyB, nicki minaj :P

sen är det nog inte så mkt mer om mig...

såhär ser jag ut



så nu vet ni lite om mig :D

nu ska jag kolla lite på facebook och sånt :)

men ni får ha det så bra sålänge   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards